Info til partnere

Info til partnere

Velkommen til EHiN 2023

I år har vi over 40 partnere! Det gleder vi oss over, og håper at dere både vil få mange nye bekjentskaper samt friske opp de gamle!

På EHiN er det mange muligheter til å komme i kontakt med andre, lære av hverandre og vise fram egne produkter og tilbud.

Under finner dere viktig praktisk informasjon, men ikke nøl med å ta kontakt med oss i EHiN om det er noe dere lurer på.
Konferansen starter kl. 09:00 den 7. november og varer til kl. 16:30 den 8. november.

Vi er nå i prosess med å tildele stands, og satser på å ha det meste på plass i løpet av de kommende ukene. Dere vil bli kontaktet fortløpende etter type pakke og signeringsdato.

Vær Obs på at vi i år ønsker å utforme utstillingsområdet med vegger ikke høyere enn 1, 50 meter. Gjelder alle som står midt i hallen (ikke ved veggene). Om dette byr på utfordringer (pga ønske om gjenbruk av tidligere materiale e.l), ta kontakt snarest med Andreas i Flow Event på andreas@flowevent.no

Som i 2021 og 2022 vil EHiN foregå på X Meeting Point på Hellerudsletta, (Kragerudveien 50, 2013 Skjetten)
Det er flere måter å komme seg til X Meeting Point på.  Les mer om transportmuligheter her: EHIN 2023

Også i år vil vi ta i bruk den store messehallen Hall 2, og vi ønsker at alle kommersielle partnere står her. All matservering vil foregår i Hall 2.

Flow Event
Årets messeleverandør er Flow Event

De hjelper med standbygging og -design, og leverer alt utstyr, møbler og annet til stand.
Kontaktperson: andreas@flowevent.no

Frister på følgende er 4. oktober 2023:
- Designbistand, filer for print
- Printfiler, trykklare
- Bestille møbler

 

Webshop for bestilling av messemateriell: WORKMANNORWAY (workmanwebshop.no)

Ang materiale fra i fjor: 

Noen har utstyr lagret hos fjorårets leverandør Arena Service Team. Dukene som dere har bestilt tidligere eier dere. Om dere skal ha disse tilsendt, kontakt Marianne Schie på marianne@ast.as

Rigging:

Utstyr kan leveres fredag 3. nov mellom kl. 08:00 og 16:00 eller mandag 6. nov mellom kl. 08:00 og 21:00. Leveringskontakt: Gørill Jeanette Danielsen (prosjektleder3@xmeetingpoint.no)

Husk merking av utstyr til stand, både med firmanavn og "EHiN". Montering skal foregå mandag 6. november mellom kl. 17:00 og 20:00. Det er også personale på plass fra 07:00 om morgenen den 7. november.

OBS vi gjør oppmerksom på at teppefliser i gangen mellom standene blir lagt på til sist, så ikke sett utstyr der etter rigging.

 

Demontering skal skje onsdag 8. november mellom kl. 16:00 og 21:00. OBS: Vi ber om at disse tidene respekteres!

Utstyr kan hentes onsdag 8. november mellom kl. 17:00 og 21:00 eller torsdag 9. november mellom kl. 08:00 og 16:00

Påmelding
Når billettsalget åpner: For det antallet gratisbilletter som inngår i pakken deres benyttes kode: EHIN23PARTNER

Uvedkommende bruk av koden blir etterfakturert.

 

Billetter bestiller du her: EHIN 2023

Overnatting:

Vi anbefaler å booke hotellrom tidlig.

OBS: Moxy prioriterer de som skal ha overnatting i to netter.

Mat

Det vil være pause- og lunsjservering bakerst i Hall 2

6. november: Restaurant Gård på X Meeting Point er åpen fra klokken 18:00-21:00 mandag. Reservasjon er nødvendig og dette må gjøres på et tidlig tidspunkt. Reservasjoner kan gjøres på e-post til Gørill: gjd@xmeetingpoint.no innen FREDAG 3. november klokken 12:00 .

Mingling: Som ifjor vil minglingen kl. 17:00-19:00 den 7. november foregå i Hall 2. Musikk v/DJ
Muligheter for gull- og helårspartnere:
- Mulighet 1: Servering på egen stand. Bestilling via Elisabeth. Kostnad basert på mengde dere bestiller + innleiing av serveringspersonale (krav fra X Meeting Point)
- Mulighet 2: Bidra til felles servering, organisert av EHiN. Kostnad: oppgis ved forespørsel.

Priser inkl mva: 

Husets vin og bobler (cava) koster kr. 595,- pr flaske. Det beregnes 5 enheter fra en flaske så ca kr.120,- pr enhet.
Husets vin finnes som både rød og hvit.

Carlsberg øl koster kr.99,-
Aperitiff (glass) fra kr. 120,- – da i form av Cava.
Mineralvann kr.59,- pr flaske

Øl og mineralvann serveres i flasker / med glass.
Vin og musserende serveres i glass.

Ifølge regler rundt skjenkebevilgning kreves det servitør til stede. Dette vil koste: 850 kr pr time, inkl mva (tre timer)

 

Konferansemiddag kl. 19:00-22:30 7. november. Kan bestilles av alle som har EHiN billett
Tre retter, tre enheter drikke inkludert.
Underholdning av artist og partyband.

 

Annonsering av vinneren av EHiN Awards. Nominer din kandidat her: EHIN 2023

Slides til skjermer
Mer info kommer

 

Nominer din kandidat til EHiN Awards

Se: EHIN 2023

Sosiale medier: 
Vi ønsker at så mange som mulig skal kjenne til våre fantastiske partnere, speakere, konferansens bredde og gode faglige innhold. I den forbindelse ber vi alle som har mulighet om å dele sin deltakelse i sine kanaler og på sosiale medier, gjerne med oppfordring om hvorfor man skal delta!

Tagg med #ehin2023

Facebook: @ehinorge

LinkedIn: EHiN 2023

Instagram: @ehin_norge

Twitter: @EHelseINorge

Husk - del og lik oss på ulike sosiale medier, og merk at du skal på Facebook-arrangenmentet når det blir lagt ut.

 

Vi vil lansere en jubileumskalender som regner ned dagene, timene, minuttene og sekundene til den store 10 års-feiringen. Og hver ukedag vil vi åpne en ny luke. Dette innebærer at vi publiserer en videosnutt hver dag i våre SoMe-kanaler.

Her vil vi gjerne synliggjøre våre partnere. Vi inviterer dere derfor til å lage en liten videosnutt som vi kan publisere på våre nettsider og sosiale medier. Videoen tar gjerne for seg et faglig spørsmål /en utfordring / problemstilling eller noe annet e-helse-relatert. Deretter gjerne fulgt opp av en oppfordring til å høre mer om dette på EHiN i november, eller en kort presentasjon av hvordan dere jobber rundt dette i deres selskap, el.
Innholdsmessig har dere fri kreativ utfoldelse, med følgende retningslinjer:

Tid: Maks 30 sekunder

Format: Liggende (16:9)

Innhold: Faglig, ehelse-relatert, en kort “pitch”

Filtype: Vi ønsker ferdig redigerte videoer i en MP4-fil (evt. YouTube-lenke)

Vi trenger videoen innen 29. september kl. 12.00, men svar på om dere ønsker å være med innen fredag 25. september kl. 12.00.

Har du spørsmål til jubileumskalender-video? Ta kontakt med cora@ehin.no eller sunniva@ehin.no

 

Har du spørsmål, kontakt Elisabeth på elisabeth.kras@ehin.no

Uttegning av standområdet kommer