Info til partnere
Info til partnere
Velkommen til EHiN 2023
I år har vi over 40 partnere! Det gleder vi oss over, og håper at dere både vil få mange nye bekjentskaper samt friske opp de gamle!
På EHiN er det mange muligheter til å komme i kontakt med andre, lære av hverandre og vise fram egne produkter og tilbud.
Under finner dere viktig praktisk informasjon, men ikke nøl med å ta kontakt med oss i EHiN om det er noe dere lurer på.
Konferansen starter kl. 09:00 den 7. november og varer til kl. 16:30 den 8. november.
Vi er nå i prosess med å tildele stands, og satser på å ha det meste på plass i løpet av de kommende ukene. Dere vil bli kontaktet fortløpende etter type pakke og signeringsdato.
Vær Obs på at vi i år ønsker å utforme utstillingsområdet med vegger ikke høyere enn 1, 50 meter. Gjelder alle som står midt i hallen (ikke ved veggene). Om dette byr på utfordringer (pga ønske om gjenbruk av tidligere materiale e.l), ta kontakt snarest med Andreas i Flow Event på andreas@flowevent.no
Som i 2021 og 2022 vil EHiN foregå på X Meeting Point på Hellerudsletta, (Kragerudveien 50, 2013 Skjetten)
Det er flere måter å komme seg til X Meeting Point på. Les mer om transportmuligheter her: EHIN 2023
Også i år vil vi ta i bruk den store messehallen Hall 2, og vi ønsker at alle kommersielle partnere står her. All matservering vil foregår i Hall 2.
Flow Event
Årets messeleverandør er Flow Event
De hjelper med standbygging og -design, og leverer alt utstyr, møbler og annet til stand.
Kontaktperson: andreas@flowevent.no
Frister på følgende er 4. oktober 2023:
- Designbistand, filer for print
- Printfiler, trykklare
- Bestille møbler
Webshop for bestilling av messemateriell: WORKMANNORWAY (workmanwebshop.no)
Ang materiale fra i fjor:
Noen har utstyr lagret hos fjorårets leverandør Arena Service Team. Dukene som dere har bestilt tidligere eier dere. Om dere skal ha disse tilsendt, kontakt Marianne Schie på marianne@ast.as
Rigging:
Utstyr kan leveres fredag 3. nov mellom kl. 08:00 og 16:00 eller mandag 6. nov mellom kl. 08:00 og 21:00. Leveringskontakt: Gørill Jeanette Danielsen (prosjektleder3@xmeetingpoint.no)
Husk merking av utstyr til stand, både med firmanavn, "EHiN", hvilken stand dere skal ha og kontaktperson (Gøril Danielsen).
Hvis du ikke er til stede når varene ankommer, må du godkjenne at X Meeting Point signerer for mottak av varene. Dette gjøres ved å sende en e-post til Petter (pf@xmeetingpoint.no) med informasjon om leveransen (antall, størrelse og vekt). Vær oppmerksom på at X Meeting Point ikke er ansvarlig for utstyret.
De signerer ikke for varer som de ikke har mottatt bekreftelse på.
Montering skal foregå mandag 6. november mellom kl. 17:00 og 20:00. Det er også personale på plass fra 07:00 om morgenen den 7. november.
OBS vi gjør oppmerksom på at teppefliser i gangen mellom standene blir lagt på til sist, så ikke sett utstyr der etter rigging.
Demontering skal skje onsdag 8. november mellom kl. 16:00 og 21:00. OBS: Vi ber om at disse tidene respekteres!
Utstyr kan hentes onsdag 8. november mellom kl. 17:00 og 21:00 eller torsdag 9. november mellom kl. 08:00 og 16:00
Leveringsadresse:
X Meeting Point,
Kragerudvn 50
2013 Skjetten
Kontaktperson: Gørill Danielsen, gjd@xmeetingpoint.no
Tappin
Som mange har ønsket seg har Tappin en ny funksjon i år for å lagre kontaktinfo fra deltakere. Det er deltakeren selv som sender denne info til dere, og da MÅ det ligge korrekt emailadresse til dere på Tappin sine partner sider. Både emailadresse, og annen info som dere vil ha på Tappins partnerside sendes my@tappin.no
Påmelding
For det antallet gratisbilletter som inngår i pakken deres benyttes kode: EHIN23PARTNER
Uvedkommende bruk av koden blir etterfakturert.
Billetter bestiller du her: EHIN 2023
Er du gullpartner? Da kan du få en gratis billett til våre nye Kompetansemoduler.
Ta kontakt med Sunniva@ehin.no hvis dette er relevant for dere!
Ang transport med shuttlebuss: For å ha kontroll på hvor mange som bruker shuttlebuss-tilbudet om morgenen den 7. november, har vi valgt å legge ut billetter for disse avgangene (mellom 07:30 og 08:45). Alle andre shuttlebussavganger utenom dette tidsrommet er uten billetter.
Garderobe
Garderoben vil være i foajeen, mellom registreringsområdet og utstillingshallen. Hvis du har større varer å lagre, kan du kontakte Flow Event.
Overnatting:
Vi anbefaler å booke hotellrom tidlig.
- MOXY: Moxy ligger i samme bygning som X Meeting Point. Du bestiller rom via denne linken: https://events.provisoevent.no/xmeetingpoint/events/ehinhotellovernattingmoxy/register
Fra 1. august endres prisen til 1995,-. Denne prisen holdes til 1. oktober.
Fra 2. oktober blir det nok en endring til 2499, denne prisen vil være endelig.
OBS: Moxy prioriterer de som skal ha overnatting i to netter.
- Scandic Lillestrøm: Du bestiller rom via denne linken: https://www.scandichotels.no/hotelreservation/select-rate?hotel=784&fromDate=2023-11-7&toDate=2023-11-8&room%5b0%5d.adults=1&bookingCode=BEHE071123
- Alna Radisson Blu: Du bestiller rom via denne linken: Rooms (radissonhotels.com).
Mat
Det vil være pause- og lunsjservering bakerst i Hall 2
6. november: Restaurant Gård på X Meeting Point er åpen fra klokken 18:00-21:00 mandag. Reservasjon er nødvendig og dette må gjøres på et tidlig tidspunkt. Reservasjoner kan gjøres på e-post til Gørill: gjd@xmeetingpoint.no innen FREDAG 3. november klokken 12:00 .
Mingling
Som ifjor vil minglingen kl. 17:00-19:00 den 7. november foregå i Hall 2. Musikk v/DJ
Muligheter for gull- og helårspartnere:
- Mulighet 1: Servering på egen stand. Bestilling via Elisabeth. Kostnad basert på mengde dere bestiller + innleiing av serveringspersonale (krav fra X Meeting Point)
- Mulighet 2: Bidra til felles servering, organisert av EHiN. Kostnad: oppgis ved forespørsel.
Priser inkl mva:
Husets vin og bobler (cava) koster kr 595,- pr flaske. Det beregnes 5 enheter fra en flaske så ca kr. 120,- pr enhet.
Husets vin finnes som både rød og hvit.
Carlsberg øl koster kr 99,-
Aperitiff (glass) fra kr 120,- – da i form av Cava.
Mineralvann kr 59,- pr flaske
Øl og mineralvann serveres i flasker / med glass.
Vin og musserende serveres i glass.
Ifølge regler rundt skjenkebevilgning kreves det servitør til stede. Dette vil koste: kr 850,- pr time, inkl mva (tre timer)
OBS: Minste bestilling må være 100 enheter (20 flasker)
Snacks: Chips, potetgull og saltstenger (sammen eller hver for seg). Koster kr 65,- pr person.
Alternativ: Spons felles Aperitif med 50 enheter for NOK 6000,-. (da får dere deres logo på skjerm i serveringsområde)
Jubileumsmiddag kl. 19:00-22:30 7. november. Kan bestilles av alle som har EHiN billett
Tre retter, tre enheter drikke inkludert.
Underholdning av artist og partyband.
Hold din middagsbillett/bekreftelse klar på telefon og vis frem i døren.
I år prøver vi noe nytt, nemlig fargekoder på bordene. Du vil få oppgitt din kode i døren ved inngang til middagen.
Annonsering av vinneren av EHiN Awards. Nominer din kandidat her: EHIN 2023
Slides til skjermer
Mer info kommer
EHiN ønsker å inkludere dere i uttrykket på konferansen. Til det trenger vi deres logo i vektorformat (svg, eps, ai, pdf) for at det skal se bra ut.
Send deres trykk-logo så fort som mulig til christian@ehin.no
EHiN Awards
Se: EHIN 2023
Sosiale medier:
Vi ønsker at så mange som mulig skal kjenne til våre fantastiske partnere, speakere, konferansens bredde og gode faglige innhold. I den forbindelse ber vi alle som har mulighet om å dele sin deltakelse i sine kanaler og på sosiale medier, gjerne med oppfordring om hvorfor man skal delta!
Tagg med #ehin2023
Facebook: @ehinorge
LinkedIn: EHiN 2023
Instagram: @ehin_norge
Twitter: @EHelseINorge
Husk - del og lik oss på ulike sosiale medier, og merk at du skal på Facebook-arrangenmentet når det blir lagt ut.
Vi vil lansere en jubileumskalender som regner ned dagene, timene, minuttene og sekundene til den store 10 års-feiringen. Og hver ukedag vil vi åpne en ny luke. Dette innebærer at vi publiserer en videosnutt hver dag i våre SoMe-kanaler.
Her vil vi gjerne synliggjøre våre partnere. Vi inviterer dere derfor til å lage en liten videosnutt som vi kan publisere på våre nettsider og sosiale medier. Videoen tar gjerne for seg et faglig spørsmål /en utfordring / problemstilling eller noe annet e-helse-relatert. Deretter gjerne fulgt opp av en oppfordring til å høre mer om dette på EHiN i november, eller en kort presentasjon av hvordan dere jobber rundt dette i deres selskap, el.
Innholdsmessig har dere fri kreativ utfoldelse, med følgende retningslinjer:
Tid: Maks 30 sekunder
Format: Liggende (16:9)
Innhold: Faglig, ehelse-relatert, en kort “pitch”
Filtype: Vi ønsker ferdig redigerte videoer i en MP4-fil (evt. YouTube-lenke)
Vi trenger videoen innen 29. september kl. 12.00, men svar på om dere ønsker å være med innen fredag 25. september kl. 12.00.
Har du spørsmål til jubileumskalender-video? Ta kontakt med cora@ehin.no eller sunniva@ehin.no
Har du spørsmål, kontakt Elisabeth på elisabeth.kras@ehin.no