Info til speakere og moderatorer
Dato:
12. og 13. november 2024
Tid:
Tirs 09:00-17:00 | Ons 09:00-16:00
Sted:
X Meeting Point, Skjetten
Kjære foredragsholder eller moderator!
Takk for at du deltar i programmet!
Her kommer en del viktig informasjon som vi ber dere om å lese nøye.
Viktig informasjon som du må lese nøye inneholder:
- Teknisk informasjon/instrukser om din presentasjon
- Streaming/filming
- Venue
- Praktisk info
- Registrering til konferansen
- Registrering til festmiddag
Velkommen til EHiN 2024! Konferansen finner sted på X Meeting Point, Kragerudveien 50, Skjetten. Praktisk informasjon står i de nedtrekkbare boksene under. Hvis du har noen spørsmål kan det sendes til ehin@ehin.no.
Vi har skjerm/projektor i alle saler dersom det er avtalt med moderator at du skal bruke det.
- Last opp din presentasjon her: https://www.dropbox.com/request/BaDwnyaQoJTyNRHIUEAy
- Filnavnet på din presentasjon må være: YourName_RoomName_Day_Time.pptx
- Ex.: Christian Andersen_Red-box_Nov12_1030.pptx
- Annet innhold må navngis: YourName_RoomName_Day_Time_VIDEO.mp4
- Ex.: Christian Andersen_Red-box_Nov12_1030_VIDEO.mp4
- Hvis det er annet enn video, bytt ut “video” med beskrivende navn at det aktuelle innholdet
Frist for opplasting: Senest torsdag 7. november kl.23:59
Send inn din presentasjon så tidlig som mulig og innen fristen. Det gir oss tid til å garantere at presentasjonen er på plass til konferansen. Dersom du skulle bli forsinket med presentasjonen tar du kontakt med christian@ehin.no
For best visning av presentasjoner eller annet innhold benytt bildeoppløsningen 1920x1080, ratio 16:9 (standard i PowerPoint o.l.).
Se over at informasjon og bilde av deg stemmer, her: https://ehin.no/2024/program/
Sjekk også at tittel og ingress er korrekt.
Det er viktig at du har oversikt over rom og tidspunkt for presentasjon/debattdeltakelse. På https://ehin.no/2024/program/ finner du denne informasjonen. Dersom informasjon mangler eller er feil, send mail til: cora@ehin.no
Ønsker du å bruke EHiN-malene for slides finner du disse vedlagt.
Hvis du skal vise noe annet enn powerpoint slik som en video, demo osv., gi beskjed i god tid og senest innen mandag 4. november. Dette må tilrettelegges.
Blir du forsinket med å sende inn presentasjonen, er presentasjonen din for stor eller av andre grunner ikke kan sende den? Ta kontakt med christian@ehin.no.
Du vil bli utstyrt med mygg eller mikrofon under din sesjon. Det er 6 mygg/mikrofoner i bruk på Grey-box og 4 i alle andre saler. Dersom sesjonen trenger flere vil dere bytte på mikrofonene underveis.
Møt opp i god tid til din sesjon, slik at vi vet at du har ankommet og kan bistå hvis du har noen tekniske spørsmål eller andre behov.
Ta kontakt med din moderator på forhånd - moderator vil kunne hjelpe med innretningen. Du finner moderator på din sesjon i programmet. Ta også kontakt med moderatoren under EHiN.
Streaming/filming
EHiN 2024 er en hybrid konferanse. Salene Grey-box, Orange-box, Pink-box, Purple-box, Red-box, A3 og A5 vil bli filmet og strømmes ut. Det er teknikere på hvert rom som tar hånd om dette.Det meste av innholdet vil strømmes i Tappins konferansesuite. Innholdet vil være tilgjengelig for alle som er registrert på EHiN 2024.
Dersom du ikke ønsker at ditt foredrag skal være tilgjengelig, ta kontakt med christian@ehin.no.
Konferansen holdes på X Meeting Point, Hellerudsletta - All praktisk info her
Det er flere måter å komme seg til X Meeting Point på. Det er mange parkeringsplasser, og muligheter for buss - sjekk her: Transport
Alle konferanserom i lokalet er tydelig merket slik at du enkelt kan finne din sesjon. Det er avsatt et stille område tilgjengelig for alle speakere (Speakers rom B2) inne i møtesenteret i 2. etasje. Her kan du gjøre dine siste forberedelser før fremføring.
Om du ikke allerede har registrert deg på konferansen ber vi om at du gjør det!
Det er ulike måter og avtaler for registrering på EHiN. For å ha en rask inngang på konferansen er det viktig å være registrert. Ved spørsmål, kontakt monika@ehin.no
Besøk https://ehin.no/2024/billetter/
For å melde deg på:
Trykk på feltet "Jeg har en rabattkode", legg inn koden og trykk "Valider"
Velg billetten du skal ha, og fyll ut feltene som kommer opp
Fyll ut resterende info og fullfør bestillingen
Middag etter første konferansedag blir 12. november kl. 19:00.
Om du ønsker å bli med på middagen kan du velge det som et tillegg et stykke ut i bestillingen.
Alle som er invitert av programkomiteen har mulighet til å delta gratis på konferansemiddagen. Gjelder dette deg kan du melde din interesse for middagen til monika@ehin.no innen torsdag 7. november kl 23:59. Etter dette er det fortsatt mulig å melde seg på, men vi kan ikke garantere plass ved bordet.
Aperitif før konferansemiddag
Vi har også gleden av å ønske deg velkommen til en aperitiff i utstillingsområdet mellom kl 17:00 og 18:45. Du trenger ikke melde deg på til denne.
Vi ønsker at så mange som mulig skal kjenne til våre fantastiske speakere, konferansens bredde og gode faglige innhold. I den forbindelse ber vi alle foredragsholdere som har mulighet om å dele sin sesjon i sine kanaler og på sosiale medier.
- Tagg med #ehin2024
- Facebook: @ehinorge
- LinkedIn: EHiN 2024
- Instagram: @ehin_norge
Har du praktiske spørsmål rundt din deltakelse, send en mail til monika@ehin.no
Spørsmål om program og innhold kan du stille til nard@ehin.no
Spørsmål om registrering og billetter: chris@ehin.no
Det vil legges ut en EHiN-app - "Tappin" - kort tid før konferansen åpner. I appen kan du finne din billett, program, info om foredragsholdere og annen nyttig informasjon. Mer info kommer på e-post til alle deltagere.
Når det gjelder leadsgenereringen i Tappin vil den enkelte deltaker aktivt dele sin informasjon.
Deltakeren har også godkjent å ha tilgang til appen og dere kan selv overstyre om dere ønsker å være synlige eller ikke.
Dine oppgaver i forkant av EHiN er blant annet
- Ta kontakt med alle foredragsholdere i din sesjon og be om at de sender deg en oversikt over hvordan de ønsker å bli introdusert, tittel og hva de skal snakke om.
- De kan også melde tilbake til deg dersom de vil at du skal stille noen spesifikke spørsmål rundt deres innlegg. Da ber du dem sende deg dette i forkant.
- Dersom du ikke har kontaktinfo til foredragsholdere i “din” sesjon er det bare å ta kontakt med undertegnede så skal vi sende deg dette.
- Alle foredragsholderne har fått informasjon om deadlines og innsending av foredrag, men det er fint om du minner alle på å sende inn sitt foredrag i tide.
På selve EHiN konferansen:
- Orienter deg tidsnok om hvor sesjonen din er. Sjekk selve rommet, slik at du vet hvor du skal være. Sørg for at du møter i god tid, og sjekk om presentasjonene er kommet på plass (det er teknikere i alle rom).
- Avhengig av formatet, enten det er presentasjoner eller en samtale/debatt, har du ansvar for fremgang i sesjonen og for å holde tiden.
- Vi setter frem vann og glass ved scenen. Vi har frivillige som skal sørge for å bytte ut glass mellom hver foredragsholder, men følg gjerne med på at det blir gjort.
- I stedet for en oppmerksomhet til hver foredragsholder, har vi donert et beløp til Leger Uten Grenser. Dette kan du opplyse om i starten og evt. slutten av sesjonen.
- Hvis det er ønskelig kan man ta spørsmål fra publikum, men pass på at det tar for mye tid fra foredragsholderne. Husk å gi mikrofon til de som stiller spørsmål, ev. gjenta spørsmålet.
- I år blir også nesten alle sesjoner filmet. Forhold deg til kameraet i tillegg til publikum. Innholdet til EHiN strømmes direkte og er tilgjengelig i etterkant.
EHiN 2024 er en hybrid konferanse. Salene Grey-box, Orange-box, Pink-box, Purple-box, Red-box, A3 og A5 vil bli filmet og strømmes ut. Det er teknikere på hvert rom som tar hånd om dette.Det meste av innholdet vil strømmes i Tappins konferansesuite. Innholdet vil være tilgjengelig for alle som er registrert på EHiN 2024.
Konferansen holdes på X Meeting Point, Hellerudsletta - All praktisk info her
Det er flere måter å komme seg til X Meeting Point på. Det er mange parkeringsplasser, og muligheter for buss - sjekk her: Transport. Husk å bestille billett til shuttlebuss dersom du ønsker det. Vi trenger det for å kunne beregne antall busser.
Alle konferanserom i lokalet er tydelig merket slik at du enkelt kan finne din sesjon. Det er avsatt et stille område tilgjengelig for alle speakere og moderatorer (Speakers rom B2) inne i møtesenteret i 2. etasje. Her kan du gjøre dine siste forberedelser.
Om du ikke allerede har registrert deg på konferansen ber vi om at du gjør det!
Det er ulike måter og avtaler for registrering på EHiN. For å ha en rask inngang på konferansen er det viktig å være registrert.
Du registrerer deg her: https://ehin.no/2024/billetter/
- Trykk på feltet "Jeg har en rabattkode", legg inn koden og trykk "Valider"
- Velg billetten du skal ha, og fyll ut feltene som kommer opp
- Fyll ut resterende info og fullfør bestillingen
Middag etter første konferansedag blir 12. november kl. 19:00.
Om du ønsker å bli med på middagen kan du velge det som et tillegg et stykke ut i bestillingen.
Alle som er invitert av programkomiteen har mulighet til å delta gratis på konferansemiddagen. Gjelder dette deg kan du melde din interesse for middagen til monika@ehin.no innen torsdag 6. november kl 23:59. Etter dette er det fortsatt mulig å melde seg på, men vi kan ikke garantere plass.
Aperitif før konferansemiddag
Vi har også gleden av å ønske deg velkommen til en aperitiff i utstillingsområdet mellom kl 17:00 og 18:45. Du trenger ikke melde deg på til denne.
Vi ønsker at så mange som mulig skal kjenne til våre fantastiske speakere, konferansens bredde og gode faglige innhold. I den forbindelse ber vi alle foredragsholdere som har mulighet om å dele sin sesjon i sine kanaler og på sosiale medier.
- Tagg med #ehin2024
- Facebook: @ehinorge
- LinkedIn: EHiN 2024
- Instagram: @ehin_norge
Om du har spørsmål vennligst ta kontakt med:
Praktisk info: monika@ehin.no
Teknisk: chris@ehin.no
Program: nard@ehin.no
All annen praktisk informasjon finner du her: Praktisk info EHiN 2024
Om noe er uklart, er det bare å ta kontakt.