Info til partnere

Velkommen til EHiN 2022

I år har vi over 40 partnere! Det gleder vi oss over, og håper at dere både vil få mange nye bekjentskaper samt friske opp de gamle!

På EHiN er det mange muligheter til å komme i kontakt med andre, lære av hverandre og vise fram egne produkter og tilbud.

Under finner dere viktig praktisk informasjon, men ikke nøl med å ta kontakt med oss i EHiN om det er noe dere lurer på.
Konferansen starter kl. 09:00 den 8. november og varer til kl. 16:30 den 9. november.

Uttegning av standområdet ↓

 

Se eller last ned presentasjonen fra planleggingsdagen 15. september her.

Som i 2021 vil EHiN foregå på X Meeting Point på Hellerudsletta, (Kragerudveien 50, 2013 Skjetten)
Det er flere måter å komme seg til X Meeting Point på.  Les mer om transportmuligheter her: EHIN 2022

I år vil vi ta i bruk den store messehallen Hall 2, i tillegg til fjorårets utstillingsarena "Catwalken" i 2. etasje.

Arena Service Team

Årets messeleverandør er Arena Service Team.

De hjelper med standbygging og -design, og leverer alt utstyr, møbler og annet til stand.
Kontaktperson: terje@ast.no

Frister:
Designbistand, filer for print 17. oktober
Printfiler, trykklare: 24. oktober
Bestille møbler: 24. oktober
Etter frister vil det bli påført 25% for sen bestilling

 

Rigging:

Utstyr kan leveres fredag 4. nov mellom kl. 08:00 og 16:00 eller mandag 7. nov mellom kl. 08:00 og 22:00. Leveringskontakt: Eva Kristin de Ridder (prosjektleder1@xmeetingpoint.no)

Husk merking av utstyr til stand, både med firmanavn og "EHiN". Montering skal foregå mandag 7. november mellom kl. 17:00 og 20:00. Det er også personale på plass fra 07:00 om morgenen den 8. november.

Demontering skal skje onsdag 9. november mellom kl. 16:00 og 21:00. OBS: Vi ber om at disse tidene respekteres!

Utstyr kan hentes onsdag 9. november mellom kl. 17:00 og 21:00 eller torsdag 10. november mellom kl. 08:00 og 16:00

 

Påmelding
For det antallet gratisbilletter som inngår i pakken deres benyttes kode: EHIN22PARTNER

For rent standpersonell (billett til 2000 kr + mva) benyttes koden EHIN22STAND
Uvedkommende bruk av koden blir etterfakturert.

Billetter bestiller du her: EHIN 2022

 

Hotell

Vi anbefaler å booke hotellrom tidlig:
- Moxy: https://events.provisoevent.no/xmeetingpoint/events/hotellromehin/register
- Olavsgaard - Dette bestilles via e-mail: booking@olavsgaard.no
- Scandic Lillestrøm  Overnatting bestilles direkte på: www.scandichotels.no
- Andre hoteller i Lillestrøm (eller Oslo)
Gjelder man, tir, ons. Moxy prioriterer de med overnatting 2 netter

 

Mat

Det vil være pause- og lunsjservering to steder i Hall 2 samt i "Catwalken"

7. november: Restaurant Gård på X Meeting Point er åpen fra klokken 18.00-21.00 mandag. Bordbestillinger sendes innen FREDAG 4. november klokken 12.00 til conference@xmeetingpoint.no

Mingling: I år vil minglingen kl. 17:00-19:00 den 9. november foregå i Hall 2. Musikk v/DJ
- Mulighet 1: Servering på egen stand. Bestilling via Elisabeth. Kostnad basert på mengde dere bestiller + innleiing av serveringspersonale (krav fra X Meeting Point)
- Mulighet 2: Bidra til felles servering, organisert av EHiN. Kostnad: NOK 5000,.

Priser inkl mva:
Husets vin koster kr. 545 pr flaske. Det beregnes 5 enheter fra en flaske så ca kr.109 pr enhet.
Husets vin finnes som både rød og hvit.

Carlsberg øl koster kr.99
Aperitiff (glass) fra kr. 110 – da i form av Cava.
Mineralvann kr.55 pr flaske

Øl og mineralvann serveres i flasker / med glass.
Vin og musserende serveres i glass.

Ifølge regler rundt skjenkebevilgning kreves det servitør til stede. Dette vil koste: 850 kr pr time, inkl mva (tre timer)

Konferansemiddag kl. 19:00-22:30 8. november. Kan bestilles av alle som har EHiN billett.
Tre retter, tre enheter drikke inkludert.
Underholdning av Helene Bøksle og FunkyTown

Annonsering av vinneren av EHiN Awards.

Slides til skjermer
Vi vil ha to ståskjermer hvor dere har mulighet til å sende inn en slide. Sett inn deres slide i vedlagte mal, sendt i mail 27. oktober (si fra om du ikke har fått denne), over EHiN-banneret som ligger i bunn. Oppløsning for området over EHiN-banneret:1080x1620 (med banneret blir det 1080x1920). FRIST: Onsdag 2. november kl 15:00.

 

Sosiale medier: 
Vi ønsker at så mange som mulig skal kjenne til våre fantastiske partnere, speakere, konferansens bredde og gode faglige innhold. I den forbindelse ber vi alle som har mulighet om å dele sin deltakelse i sine kanaler og på sosiale medier, gjerne med oppfordring om hvorfor man skal delta!

Tagg med #ehin2022

Facebook: @ehinorge

LinkedIn: EHiN 2022

Instagram: @ehin_norge

Twitter: @EHelseINorge

Husk - del og lik oss på ulike sosiale medier, og merk at du skal på arrangementet på Facebook

 

Nominer din kandidat til EHiN Awards
Se link: EHIN 2022

 

Booke plass til neste år (7.-8. november 2023)?
Ta kontakt med Elisabeth elisabeth.kras@ehin.no

 

Lykke til og hjertelig velkommen!

 

For spørsmål kontakt Elisabeth Kras på elisabeth.kras@ehin.no

Uttegning av standområdet - tegningen er under arbeid og endringer vil forekomme

Til venstre: Uttegning av standområdet i Hall 2 i første etasje. Dette er hovedområdet for stands og mat.

Til høyre side 1: Andre etasje, også kjent som catwalken. Her foregår store deler av programmet i Pink-, Purple- og Red-box, samt rom A3 og A5. Her er det også noen stands.

Til høyre side 2: Dette er hovedinngangen i første etasje, og er koblet til de to scenene Grey-box og X-box, samt utstillingsområdet (Hall 2), catwalken i andre etasje og hotellet.