Informasjon til speakere
Informasjon til speakere
Presentasjon:
Takk til deg som er foredragsholder eller moderator på EHiN 2021!
EHiN er en plattform der vi ønsker å vise frem mange ulike sider av digitalisering. Det medfører at programmet er stort og komplekst. Det er derfor viktig at du selv følger opp din sesjon, tidsslott, og levering av presentasjon.
Hver sesjon har en moderator - ta kontakt med din moderator på forhånd for å snakke om innretningen av sesjonen. Ta gjerne kontakt med de andre i din sesjon også.
På selve EHiN i X Meeting Point: orienter deg tidsnok om hvor sesjonen din er. Ta kontakt med moderatoren. Sjekk selve rommet, slik at du vet hvor du skal være. Sørg for at du møter i god tid i rommet, og sjekk om presentasjonen din er kommet på plass (det er teknikere i alle rom).
Selve presentasjonen: vær direkte og tydelig. Du har nå mulighet til å vise frem hva som skjer i Norge innen digitalisering! Gjerne vær spesifikk. De fleste i rommet vil være kjent med generelle utfordringer osv, men det er greit å nevne dem kort. Ikke bruk slides med masse tekst, ikke les fra slides, og prøv å engasjere de som er i salen.
I år blir også nesten alle sesjoner filmet. Forhold deg til kameraet i tillegg til publikum.
Hvis du skal ha en presentasjon (PowerPoint e.l.) kan du bruke en av EHiN sine maler til slides, eller du kan velge å bruke din egen. Se EHiN 2021 PowerPoint maler (Google Drive) her.
Alle presentasjoner og annet som skal med i presentasjonen (f.eks. videoer) skal lastes opp i Preseria. Det sendes ut en egen innlogging til dette systemet før konferansen.
Innhold rom
Mikrofoner:
- Grey-Box: 6 bøyler
- X-Bok: 4 bøyler
- Pink-Box: 4 bøyler
- Purple-Box: 4 bøyler
- Red-Box: 4 bøyler
- Rom A1-A6: 1 bøyle og 1 håndholdt mikrofon
Gi beskjed til christian@ehin.no dersom du trenger flere mikrofoner.
I speakerrommet vil det være tilgang på talekort som kan brukes. ->
Under er det noen uttegninger av hvordan scenene vil se ut.